سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزاشر اردوی سوسنگرد -1 - خاکیان افلاکی


من گزارش های متعددی داشته ام از جوان هایی که در تابستان، تعطیلات دانشگاهی یا دبیرستانی خود را در نقاط دور دست گذرانده اند و برای روستایی ها مسجد، درمانگاه، راه، حسینیه، جاده و پل ساخته اند. عکس های این فعالیت ها را برای من آورده اند و من آنها را دیده ام. پیغمبر طبق روایتی فرمود: «انما سیاحة امتی الجهاد فی سبیل الله» جوانهای ما سیاحتشان را هم از این راه تامین می کنند؛ سیاحتشان هم در ضمن کار برای مردم است؛ این ارزش دارد و جوانی خود را قدر بدانید.
سید علی خامنه ای

ساعت 4:50 عصر سه شنبه 85/7/25

و هو الملک الحق المبین

با یاری خداوند متعال و مدد و عنایت شهدا سرانجام اردوی جهاد علمی فرهنگی دشت آزادگان در شهر سوسنگرد از تاریخ 20/4/85لغایت 6/5/85 برگزار گردید. با توجه اینکه ثبت نام اولیه در اردو قبلا انجام شده بود آمار نسبی از تعداد شرکت کنندگان دختر و پسر در دست بود و بر اساس آن برنامه ریزی شده بود.

صبح روز 20 تیر ماه سال پیامبر اعظم با توجه به اطلاع رسانی که توسط آموزش و پرورش سوسنگرد انجام شده بود ورود دانش آ,وزان و ثبت نام آنها به مراکز آموزشی در نظر گرفته شده آغاز و دانش آموزان مستقر و اسکان داده شدند. از آنجا که اجرای برنامه به صورت شبانه روزی قرار بود انجام شود و بر اساس آن برنامه ریزی شده بود مکان خوابگاهی و کلاس درسی و چگونگی تهیه غذا و ... دانش آموزان و کادر با همکاری آموزش و پرورش منطقه انجام می شد.

ثبت نام روز اول حدود 90 نفر پسر و 190 نفر دختر دانش آ,وز را نشان می داد که اکثریت فریب به اتفاق آنها خود را برای یک زندگی دور از خانه در محیط مدرسه آماده کرده و وسایل مورد نظر را با خود همراه آورده بودند.

برگزاری کلاسهای درس بر اساس درک محوری و تدریس دروس اساسی رشته های نظری با تکیه بر رابطه صادقانه و صمیمانه دانشجویی- دانش آموزی از اهم برنامه های آموزشی اردو در نظر گرفته شده بود. در کنار این کلاس ها برای برگزاری سه آزمون در اول‏ وسط و آخر اردو برنامه ریزی شده بود...

ادامه دارد. منتظر باشید...


¤ نویسنده: یه خاکی افلاکی

نوشته های دیگران ( )


3لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
9

:: بازدید دیروز ::
4

:: کل بازدیدها ::
19468

:: درباره من ::

گزاشر اردوی سوسنگرد -1 - خاکیان افلاکی

:: لینک به وبلاگ ::

گزاشر اردوی سوسنگرد -1 - خاکیان افلاکی

:: لینک های روزانه::

::فهرست موضوعی یادداشت ها ::

اخبار اردوهای خاکیان افلاکی[8] . درباره اردوهای خاکیان افلاکی[3] .

:: آرشیو ::

تابستان 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::